ایستادگی و مقاومت اصلی ترین پیام شهدا است
کد خبر: 3385011
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

ایستادگی و مقاومت اصلی ترین پیام شهدا است

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر مقاومت را اصلی ترین پیام شهدا دانست و گفت: پیام آنها این بوده که ما با دستان خالی در مقابل تمام قدرت های جهان ایستادیم تا اینکه زیر بار ذلت نرویم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام ‌والمسلمین بخشش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر روز گذشته، 20 مهر در یادواره سه شهید والامقام روستای مقدم‌محله رضوانشهر که در مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) این روستا برگزار شد، با اشاره به مقام شامخ شهدا، اظهار کرد: شهدا در نزد خداوند متعال دارای منزلت و جایگاهی والا هستند که هیچ انسانی در نزد حق تعالی چنین مقامی ندارد، چراکه آنها با خداوند معامله نمودند.

وی شهداء را اولیاء‌الله دانست و گفت: این را نباید به عنوان سنبل و نمادین دانست، بلکه عین حقیقت است.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر خواندن زیارتنامه های شهداء را در قرب الهی بسیار موثر دانست و افزود: حضرت امام(ره) بسیار در قرائت نمودن زیارتنامه های شهداء توصیه می نمودند، چراکه این زیارتنامه ها بیدارگر دل های انسان هاست.

حجت الاسلام بخشش احیاء ارزش های دینی و اسلامی را مهم ترین هدف شهدا عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهدا با ایثارشان عزت را برای ما به ارمغان آوردند، گفت: عزت و سربلندی امروز را مدیون رشادت های شهدا و انقلاب اسلامی هستیم، اما متاسفانه برخی می خواهند که عزت اسلامی را از ما بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رضوانشهر با اشاره به اینکه تکریم و تمجید از شهداء فقط برگزاری مراسمات، یادواره ها و... نیست، یادآور شد: بهترین راه تکریم و تمجید از شهدا، ادامه دادن راه آنهاست.

حجت الاسلام بخشش با اشاره به توافق هسته ای، تصریح کرد: همه ما دلواپس این هستیم که پس از برجام چه بر سر ما خواهد گذشت، مبادا دشمن از پس برجام به کشور نفوذ سیاسی و فرهنگی کند.

وی مقاومت را اصلی ترین پیام شهدا دانست و گفت: پیام آنها این بوده که ما با دستان خالی در مقابل تمام قدرت های جهان ایستادیم تا اینکه زیر بار ذلت نرویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رضوانشهر در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته دفاع ما در مرزهای کشور بود و امروز دفاع ما در عرصه های فرهنگی و ایدئولوژیکی است بنابراین باید راه شهدا را که همان احیای ارزش های دینی و انقلابی است ادامه دهیم.

captcha